Jason Mraz - I'm yours

Well you done done me and you bet I felt it
well~我深深地被妳左右了,我想妳也猜到了
I tried to be chill but you're so hot that I melted
我假裝鎮定~但妳的熱情把我融化
I fell right through the cracks
和妳講話讓我感覺極度良好
Now I'm trying to get back
Before the cool done run out
現在我想回到過去~在熱情消耗完之前
I'll be giving it my bestest
我會對這份熱情付出我的全力
And nothing's going to stop me but divine intervention
沒有任何東西能阻止我,除了上天的安排
I reckon it's again my turn to win some or learn some
我再次期待著,這次我會贏到甚麼,學到甚麼
I won't hesitate no more, no more
我不會,不會再躊躇不安
It cannot wait, I'm yours
因為已經不能再等了,我是屬於妳的
Well open up your mind and see like me
well~打開妳的心房,像我一樣
Open up your plans and damn you're free
開始妳的計畫,妳就會自由
Look into your heart and you'll find love love love love
檢視妳自己的心,妳會發現心中充滿著愛
Listen to the music of the moment people dance and sing
聽聽當人們唱歌跳舞時的音樂
We're just one big family
我們就像一個大家庭一樣
And It's our God-forsaken right to be loved love loved love loved
被愛與愛是神留下給我們的權利

So I won't hesitate no more, no more
所以我不會,不會再躊躇不安
It cannot wait I'm sure
我確定~我不會再拖了
There's no need to complicate
不需要再讓它更複雜
Our time is short
我們的時間不多
This is our fate, I'm yours
這是命中註定,我是屬於妳的

Scooch on over closer dear
靠近一點,親愛的
And i will nibble your ear
我想要親咬妳耳朵


I've been spending way too long checking my tongue in the mirror
And bending over backwards just to try to see it clearer
我花了很多時間對著鏡子看看我的舌頭,翻轉它試著更能看清楚他
But my breath fogged up the glass
但我的呼吸使得鏡子起霧
And so I drew a new face and laughed
所以我就畫了鬼臉,然後笑了~
I guess what I'm be saying is there ain't no better reason
To rid yourself of vanity and just go with the seasons
我猜這就是我說的,沒有更好的理由擺脫掉自己的虛榮心 讓一切順其自然
It's what we aim to do
Our name is our virtue
這就是我們應該做的,我們就是美德

But I won't hesitate no more, no more
但我不會,不會再躊躇不安
It cannot wait I'm sure
我不能再等待~我很確定

Well open up your mind and see like me
well~打開妳的心房,像我一樣
Open up your plans and damn you're free
開始妳的計畫,妳就會自由
Look into your heart and you'll find that the sky is yours
打開妳的心房,妳會發現天空就是妳的

Please don't, please don't, please don't
There's no need to complicate
不要~不需要再讓它更複雜
Cause our time is short
因為我們時間不多
This oh this this is out fate, I'm yours!
喔~這就是我們的命運~我是屬於妳的!

arrow
arrow
    文章標籤
    i'm yours Jason Mraz
    全站熱搜

    ~HELEN~ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()